Tizedik fiók

Egykori munkáim tárháza

Monday 19 September 2011

Naruto naplója

Naruto naplója

Szerző: Elric-chan
A fordító megjegyzése: a mű fordítás, az író engedélyével készült.
ramen: Naruto kedvence, japán tésztaétel
Ino, Shikamaru, Chouji, Shino és Kiba: a sorozat szereplői, Naruto és Sasuke évfolyamtársai





14. bejegyzés: Ma rament ettem! Hidd csak el!

Sasuke megforgatta a szemeit, ahogy lenézett Naruto „naplójára”, amit a szobájuk sarkában álló íróasztalon talált. A legtöbb oldal a ramenről szólt, a lapok maszatosak voltak és a szavakat néhol vastag satírozással húzták át.

19.bejegyzés: Ma Kakashi-sensei-jel elmentünk az Ichirakuba. Vett nekem rament!

Sasuke lustán forgatta a lapokat, állát a tenyerébe támasztotta. Éppen most értek vissza Narutóval egy kimerítő küldetésből, és amíg az Uchiha ledőlt az ágyára néhány percnyi szendergésre, Naruto körmölni kezdett a kis könyvbe. Sasuke a legutolsó bejegyzéshez lapozott.

46. bejegyzés: ma Sasuke, Sakura, Kakashi-sensei és én küldetésen voltunk. Kemény munka volt. Nagyon fáradt vagyok, Sasuke épp alszik. Megyek, szerzek egy kis rament. Viszlát!

Sasuke nagyot sóhajtott. Most már legalább tudta, hova ment a dobe. Na nem mintha kételkedett volna benne, hogy eltűnésének köze lenne a ramenhez. Kedvetlenül lapozott vissza.

23. bejegyzés: Sakura és Ino ma megint Sasukén veszekedtek. Sakura olyan csinos… bárcsak kedvelne engem.

Naruto szerette Sakurát? Sasuke elraktározta ezt az információt, azzal a szándékkal, hogy később majd megosztja a lánnyal.

24. bejegyzés: Ma meghívtam Sakurát egy tál ramenre. Édesnek hívott engem, nagyon boldoggá tett.

Hn, szánalmas, gondolta Sasuke.

Néhány lappal előrébb járt már, amikor valami megragadta a figyelmét. Felemelte fejét a kezéről, és csak bámult maga elé.

37. bejegyzés: Szeretem őt, mindennél jobban szeretem, de nincs mód, hogy elmondjam neki. Szeretem Uchiha Sasukét.

Sasuke mozdulatlanul bámult a lapra. A tinta néhol elmaszatolódott, és a papíron száraz foltok voltak. Elképzelte magában, ahogy Naruto ül az asztalnál és a könnyei a lapra hullanak. Akaratlanul is tovább lapozott, az ott lévő szavak még inkább elmosódottak voltak.

38. bejegyzés: Miért? Miért szeretem ennyire? Úgy érzem, el kell neki mondanom… megérdemli, hogy tudja. De ő nem… nem tud… sosem szeretne engem. Ez nem igazságos… jobban szeretem, mint el tudnám mondani.

Az Uchiha furcsán elégedettnek érezte magát. Tekintete a következő – szerencsére már könnymentes – lapra szegeződött.

39. bejegyzés: Tegnap éjjel Sasukét figyeltem, ahogy aludt. Annyira gyönyörű volt, hogy belesajdult a szívem. Kíváncsi vagyok, miről álmodott.

40. bejegyzés: A ramen annyira finom! A legjobb barátom!

Sasuke pislogott és meglepődésének egy nyögés formájában adott hangot. Mi történ a „Szeretlek Sasuke” résszel?

42. bejegyzés: Meg fogom kérdezni a Hokagét, hogy bevezethetünk-e egy Nemzetközi Ramen Napot!

A fiú felkapta a naplót az asztalról, közel tartotta az arcát és őrült módon kezdte lapozgatni, hátha talál még valamit magáról. Semmi. Felhorkant, rázni kezdte a könyvet egyik oldalról a másikra, fentről le. Egy kis összehajtogatott lap esett a földre, gyorsan felkapta és olvasni kezdte.

Kedves Sasuke,

Szeretlek. Talán nem hiszed el nekem, de igaz. Jobban szeretlek, semhogy szavakkal el tudjam mondani. Te vagy a legcsodálatosabb, leggyönyörűbb, akit valaha megpillantottam és minden percben olyan közel érezlek magamhoz, mint senki mást. Létezésem minden egyes pillanatában rád gondolok. Éjszaka melletted alszok, betakarózom a belőled áradó melegségbe, megfürdök a lélegzetedben, hallgatom a szíved dobbanását, a lélegzetvételeidet és rólad álmodom.

Szeretlek.


Ez volt az. Sasuke várta a további szavak feltűnését, de semmi nem történt. Sosem gondolta volna, hogy valaki így érez iránta – legkevésbé Naruto. Fölállt, kezébe vette a naplót és a levelet, aztán elmasírozott az Ichirakuba.

***

- Naruto?

Sasuke figyelte, ahogy a szőke fej felé fordul. Kiba, Shikamaru, Chouji, Ino és Shino is ott volt, de ez nem túlzottan érdekelte a fekete hajú srácot. Ha Naruto tényleg szereti őt, akkor nincs rejtegetnivalója.

- Mm, Sske? – morgott Naruto és lenyelte a szájában lévő tésztát. Szemei nagyra nyíltak, ahogy Sasuke elé lökte a naplót és a levelet. Összefont karokkal állt előtte, kiismerhetetlen arckifejezéssel.

- Csak egyszer fogom megkérdezni – mondta. – Szeretsz engem?

A többiek feje egyszerre emelkedett fel a tányérjuk fölül, Naruto köhögni kezdett és elvörösödött. Sasuke felhúzta magához, arca csak néhány centire volt a másikétól.

- Nos?

Naruto alig bólintott, amikor megérezte az Uchiha puha ajkait a száján. Meglepett suttogások töltötték be az éttermet, és Sasuke hirtelen elmosolyodott.

- Én is.

Az a nap egyedülállóan híres lett Konoha történelmében.

No comments:

Post a Comment