Tizedik fiók

Egykori munkáim tárháza

Monday 19 September 2011

Miért nem szeretem azt az átkozott kölyköt?

Miért nem szeretem azt az átkozott kölyköt


Szerző: Quack says the T-shape
A fordító megjegyzése: a mű fordítás, a szerző engedélyével készült.
Taki: egy konkurens banda tagja, aki felbérelt néhány srácot, hogy megerőszakolják Shuichit. Nem nyilvánvaló, hogy részt vett-e benne
Kitazawa: Yuki egykori tanára




Yuki POV

Oké, az összes elvakult fangirl-nek (és talán fiúnak) tudnia kell néhány alapvető tényt. Először is:

Én. Nem. Szeretem. Shuichit.

Ez a legfontosabb tény az összes közül. Egyszerűen csak nem szeretem őt. Talán nem annyira problémás, amikor nem idegesít halálra meg ilyenek, de általában ki nem állhatom.

Örülök, hogy ezt tisztáztuk. Ennek ellenére, még tudnotok kell néhány dolgot. Az egész akkor kezdődött, amikor kaptam egy ócska emailt (éppenséggel Shuichi-tól, bár fogalmam sincs, hogyan szerezte meg a címem…) és az egész szerelemről meg ilyen baromságokról szólt. Aztán következett 25 tény, hogy miért szeretik a pasik a csajokat. Én természetesen egyikkel sem értek egyet, szóval ezt nektek címzem, elvakult fangirlök.

1. Mindig jó illatuk van, mégha csak a sampon miatt is

Ne haragudj, de szagoltad mostanában Shuichit? Eper és cseresznye illata van, vegyítve még pár ilyen beteges dologgal. Túlságosan erős és egyszerűen undorító. Azt kívánom, inkább ne használjon semmit, mint ezt a borzalmat. Úgy értem, próbálsz valaki mellett aludni, és az illető úgy bűzlik, mint ha bezabáltál volna egy kosár cseresznyét, aztán leokádtál volna egy áfonyabokrot. Szóval ilyen „finom illatú” ő. Mellesleg kétlem, hogy Shuichi szereti az én illatomat, hiszen állandóan bagózok utána/és/vagy piálok. Persze ha megyek valahova, fürdés után mindig használok kölnit, de ezt leszámítva az apartmanomban masszív füst szag van. Milyen kölyök akarná ezt szagolni?

2. A mód, ahogy a fejük mindig megtalálja a helyes pontot a vállunkon

Nos, velünk ez nem történik meg. Túlságosan törpe, hogy felérjen a vállamig, és ha mégis sikerül neki, elkezd összevissza izegni-mozogni. Én meg soha nem bújok hozzá, mert most komolyan. Én túl szexi vagyok ehhez.

3. Mert olyan aranyosak, amikor alszanak

Mindenki azt mondja nekem milyen édes Shuichi, amikor alszik. Hazugság. Minden hazugság. Semmi aranyos nincs abban az alvó kölyökben. Semmi. Állandóan forgolódik, belém ütközik és az ágy izzadt lesz, mert persze ellopja az összes takarót. Aztán próbál megölelni vagy fogdosni, ami egyszerűen rossz és furcsa. Ezért nem kell engem hibáztatni, ha kirúgom az ágyból. Ő kezdi.

4. Amiért olyan jól illenek a karjainkba

Nem engedem könnyen a karjaimba, szóval addig döfköd és lökdös amíg talál magának egy pontot és szinte a bordáim közé fúrja magát. Aztán megölel. Az ölelkezést be kellene tiltani. Azt hiszi meghitt és édes, de ez távolról sincs így. Rendkívül irritáló és arra késztet, hogy megüssem. Aztán persze sírni kezd. Amivel összekoszolja az ingem. Amiért persze át kell öltöznöm, mert hé, én vagyok Yuki Eiri és muszáj mindig tökéletesen kinéznem. Aztán felhúzom magam és megint megütöm. Hülye kölyök.

5. Ahogy megcsókolnak és minden rendbe jön a világon

SHUICHI CSÓKJAI? Te VICCELSZ VELEM? Amikor arcon csókol, érzelgős és nedves, és csöpög a szerelemtől. És ha akárhol máshol csókol meg, nos, túlságosan lefoglal, hogy letépjem róla a boxerét, úgyhogy nem érek rá ellenőrizni a világot. De talán nincs minden rendben. Végülis egy csók nem képes erre.

6. Aranyosak, amikor esznek

MI? Nem aranyos evés közben, mert nem tud főzni, így elég undorító dolgokat eszik. Aztán engem is megkínál, mintha valaha is ennék abból a cuccból. Pattog, mert azt hiszi nem eszem eleget, és amikor szólok neki, hogy nem tudok enni, mert túlságosan idegesít, akkor sírni kezd. És akkor könnyes-taknyos arccal eszik. Én mondom neked, nem túl szép látvány.

7. Órákig készülődnek, hogy a megfelelő ruhát válasszák, de ha egyszer elkészülnek, az minden várakozást felül múl

Shuichi-nak nem tart sokáig felöltözni. Magára vesz mindenféle régi szart, ezért néz ki hülyén. Nekem sokáig tart, de megéri, mert a végén mindig lélegzetelállító vagyok, de ő akár évekig is válogathatna, akkor is hülye maradna, mert egyszerűen hülye. Nem tehet róla. Legalább nem szülhet, mert buzi; ezzel mindenképpen nagy szívességet tesz a világnak.

8. Mert mindig meleget árasztanak magukból, még akkor is, ha kint mínusz 30 fok van

Miért lennék kint mínusz harminc fokban? Bakker.

9. Fantasztikusan néznek ki, mindegy mit viselnek

Azt hiszem, ebben látok némi igazságot. Persze, a teste egész jó. Persze, az arcára sem olyan rossz ránézni. Persze, a haja is elég menő, olyan popsztáros. De a ruhaválasztása a leghülyébb dolog a világon, amit valaha is láttam. Nem néz ki jól ruhákban. Ezért szeretem őt meztelenül.

10. Ahogy bókokra vadászik, habár mindketten tudjátok, hogy ő a leggyönyörűbb dolog ezen a világon

Rendben, elismerem, hogy Shuichi ott van valahol a gyönyörűség határán. De nem ő a leggyönyörűbb dolog ezen a világon. Én vagyok a leggyönyörűbb dolog ezen a világon. Örülök, hogy ezt mindannyian tisztáztuk.

11. Milyen aranyosak, amikor veszekszenek

Shuichi nem veszekszik. Mondok valamit, ő nyüszít, felhúzom magam, ő sír. Nálunk így megy ez. Alkalmakként kidobom őt, még télen is. De ez nem az én hibám. Próbáld meg te végighallgatni a vonyítását arról, hogy sosem mondom neki, hogy szeretem. Ah, azért, mert nem szeretem őt. Én nem. Én tényleg, tényleg, tényleg, tényleg nem. Szóval ne nézz rám így.

12. Ahogy a kezük mindig megtalálja a tiédet

A keze mindig nyirkos. Gondolom azért, mert állandóan rohangál, úgy tesz, mint egy hülye, izzadni kezd, aztán a keze ragacsos lesz. Különben meg tudja, hogy jobb, ha nem próbálja megfogni a kezem, mert a következmények végzetesek lesznek.

13. Ahogy mosolyognak

Huh. Idióta.

14. Mert egy hatalmas vita után az ő számuk fog villogni a telefonod kijelzőjén

Shuichi túlságosan hülye, fogalma sincs, hogy kell egy mobilt használni. Rohadt sok üzenetet tud elküldeni, de azon kívül technikai analfabéta. Szerintem ez furcsa, mert egyszerűbb valakit felhívni, mint sms-t írni neki, nem? Na mindegy. És úgysem adom meg neki a mobilszámom. Szóval alapvetően sosem látom Shuichi nevét a kijelzőn. És nem is akarom. Nem mintha érdekelne.

15. Ahogy azt mondja „ne veszekedjünk többet”

Shuichi sosem mondta ezt. Miután rákiabáltam, nyüszít és sír, aztán leül végre a seggére egy kicsit. Vagy rám néz azokkal a hatalmas szemekkel, vagy megpróbál kicsikarni belőlem egy bókot, vagy ölelget, de legalább is csinál valamit. Sosem kérte, hogy ne veszekedjünk. Szerintem úgy van vele, hogy inkább töltsem ki a mérgem rajta, mint fojtsam magamba… mert törődik velem… egy kicsit. Na nem mintha engem érdekelne, természetesen.

16. Ahogy megcsókolnak, amikor valami kedveset teszel értük

Oké, el kell ismernem, hogy Shuichi tényleg ezt teszi. És éppen az a baj. Mindig megcsókol, ha valami kedveset teszek. De én nem akarom a csókjait! Egyedül akarok maradni. Szóval ezért nem teszek már semmi kedveset érte, mert nem akarom a csókjait. Akárki csókjait megkaphatom. Mégha az nem is ugyanaz.

17. Ahogy megcsókolnak, amikor azt mondod „szeretlek”

Ha. Én mondom, hogy szeretem őt. Ez vicces.

18. Végülis… akármikor csókolnak meg

Nem tárgyaltuk már ki ezeket az ömlengős csókokat? Ja, szerintem is. Na jó, a csókjai talán kellemesek. Lehet, hogy sokkal különlegesebbek másokéinál, de ez még nem teszi őket különlegessé. Ezek csak csókok. Nem jelentenek szerelmet.

19. Ahogy a karjaidba esnek, amikor sírnak

Aztán ellököm. És a földre esik. És sírni kezd. Ja, az szerintem is poén.

20. Aztán bocsánatot kérnek, amiért ilyen apróság miatt kezdtek sírni

MI? Az a kölyök még akkor sem hagyná abba a bocsánatkérést, ha én kérném rá.

21. Megütnek, és azt várják, hogy fájdalmat okoznak

Nem mer megütni. Én vagyok Isten.

22. És bocsánatot kérnek, amikor tényleg fáj (amit mi persze sosem ismerünk be!)

Huh, mintha az a kölyök képes lenne bántani. Maximum a csontos könyökével.

23. Ahogy azt mondják „Hiányzol”

Sajnos nincs eleget távol tőlem, hogy hiányolni kezdhessen. Ami azt jelenti, hogy sosem vagyok egyedül. Ami nagy szívás, mert nem akarom, hogy a közelemben legyen. Csak csendet és némi helyet akarok magamnak, mégha néha kissé magányosnak is érzem, ha nem téblábol körülöttem.

24. Ahogy hiányolod őt

Bárcsak elég időt tölthetnék nélküle, hogy hiányolhassam…

25. Amikor a könnyei miatt meg akarod változtatni a világot, hogy ne fájjon neki többé semmi

Azt hiszem, ebbe van valami. Legalábbis onnan nézve, hogy nem tetszett az érzés, amikor Taki megtámadta. Persze nem miatta, csak senki ne nyúljon a tulajdonomhoz. Meg ott volt az a Kitazawa ügy is...

Francba, már megint itt rohangál. Hülye kis –

- YUKI! Nézd, sütöttem sütit!

- Süti? Nekem káposztának tűnik.

- Mert ez káposztás süti!

- Ez baromság. Ugyan ki akarna ilyet enni?

Kuncogni kezd, azzal a ragályos nevetésével.

- Olyan butus vagy. Félreteszek neked hármat, mint mindig, jó?

- Felőlem.

- Oké! Viszlát később, Yuki! – előrehajol, hogy megcsókoljon, de szerencsére még időben rántom félre a fejem, így megkímélem az arcomat egy nedves folttól. És attól is, hogy meglássa mosolyomat.

Függetlenül attól, hogy szereted őket
utálod őket, azt kívánod, hogy meghaljanak
vagy
tudod, hogy te halnál meg nélkülük…
nem számít.
Mert életedben egyszer
akármik is voltak a világnak,
a mindeneddé válnak.
Amikor a szemükbe nézel
a lelkük legmélyére zuhansz
és
több millió dolgot mondasz el
egyetlen hang nélkül,
tudod, hogy a saját életed
elkerülhetetlenül jelentéktelenné válik
és mindenedet odaadnád egyetlen szívdobbanásukért.
Millió oka van, hogy miért szeretjük őket,
De egyetlen papír sem tartalmazza a legfőbb érvet.
Mert ez nem az elme dolga,
Hanem a szívé.
Egy érzés.
Csak érezd.

No comments:

Post a Comment